piątek, 5 czerwca 2015

I'm Gonna Lose You



(c)prettysmilex

Dobry Piątek wszystkim! Ależ mamy ostatnio wspaniałą pogodę! U mnie same słoneczko, leciutkie chmurki i temperatura między 24 a 29 stopni! Czyż to nie wspaniałe? Kocham taką pogodę. A jak u was się wiosna sprawdza?
Oprócz mojej euforii spowodowanej ciepłą temperaturą, tak jak wam zapowiedziałam w poprzednim poście - możliwe, że jednak założę bloga, albo taką podstronę od mojego prywaciaka, gdzie będę pisać na bieżąco, co u mnie. Również tam chciałabym móc z wami utrzymywać kontakt i wiedzieć, co się u was dzieje. Tutaj raczej ciężko było by mi pisać i o grafice i o życiu prywatnym.
Może niektórzy z was wiedzą, a jak nie, to i tak o tym powiem. Zgłosiłam się do NPG 2015(Najlepszych Początkujących Grafików 2015)! Stwierdziłam, że spróbuję, choć jeszcze mam wątpliwości xD
Moją nauczycielką jest zwyciężczyni poprzedniej edycji tego konkursu - Lotus ♥
Nie dość, że uwielbiam jej grafikę, to okazało się, że jesteśmy z tego samego roku i mamy tak samo na imię :) Jestem bardzo zadowolona z nauki u niej. Jest niesamowitą, sympatyczną i bardzo ciepłą osobą.
Wykonałam z nią jedną sygnaturkę, którą zobaczycie niżej w poście. Ponad to, pokazała mi tajniki robienia koloryzacji oraz retuszu. Efekty tego możecie zobaczyć w dalszej części notki. Przybywam dzisiaj również z 2 zamówieniami, 2 nagłówkami, wspomnianą sygnaturką, retuszami i 9 koloryzacjami :) Nie udało mi się przygotować paczki stocków, ale już obiecuję, że pojawi się w kolejnej notce.
To chyba tyle...
Zapraszam do oglądania!

Sygnatury:

Razem z Lotus ♥

Zamówienia:

Dla Lol lol

Nagłówki:


Koloryzacje:










Retusze:



Jeżeli podobają się wam moje prace i blog, zapraszam do głosowania w sondzie na najlepszy blog prywatny czerwca! SONDA
Przyjmę 1 zamówienie :)
Pozdrawiam!
Natx

12 komentarzy:

  1. Szablon jest fantastyczny!!! *_* Dziękuję ogromnie za kawał dobrej roboty. Pozdrawiam. :*

    OdpowiedzUsuń
  2. Świetna notka Natalia :D zaszalałaś z tymi koloryzacjami ♥ Jestem z ciebie mega dumna :* Szablony są genialne, a nagłówki powalające . Naprawdę świetna notka :D
    Buziaki :*

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję ci ślicznie! Wszystko dzięki tobie!

      Usuń
  3. MATKO! Dziękuję ci bardzo!
    Szablon jest wprost boski :*
    BARDZO BARDZO BARDZO
    D Z I Ę K U J Ę!

    OdpowiedzUsuń
  4. red blood

    Genialna notka!
    Zaszalałaś z tymi koloryzacjami, oj zaszalałaś!
    Są mega ładne i wszystkie sobie kradnę c:
    O, i bardzo podoba mi się pierwszy nagłówek, jest prześliczny :3
    Pozdrawiam Cię cieplutko i życzę Ci weny xx

    OdpowiedzUsuń
  5. Świetne prace ♥ Drugi nagłówek podbił moje serce :* Aż muszę zamówić szablon ^^

    1. Elastic Heart
    2. Szablon
    3. http://lost-lp.blogspot.com/
    4. Śmierć, Pomoc Wesele
    5. Może jakiś róż albo zieleń
    6. Zdjęć jak zwykle nie mam, ale chciałabym, żeby na nagłówku pojawiła się Avril Lavigne i Liam Payne
    7. Tytuł bloga Lost i dwa cytaty "I said I've been there too a few times" i "It will never change me and you"
    8. Zamknięty
    9. Kontakt ze mną masz prze GG
    10. Po śmierci Liama Victorii trudno jest się podnieść, ale jednak próbuje. Pewnego dnia jej najlepsza przyjaciółka prosi ją o pomoc przy organizacji jej ślubu. Dziewczyna zgadza się, ponieważ wie jak bardzo to jest ważne dla jej Pauline. W dzień ślubu Victoria poznaje Jeremy'ego, w którym z czasem się zakochuje. Tylko czy zdoła zapomnieć o Liamie?

    Mam nadzieję, że przyjmiesz moje zamówienie, a jeśli nie to mówi się trudno. Button wstawię jutro, ponieważ dzisiaj już nie mam czasu i się ogółem śpieszę.

    Pozdrawiam, Pauline ♥

    OdpowiedzUsuń
  6. Jaka niesamowita dawka koloryzacji ♥

    OdpowiedzUsuń