środa, 16 września 2015

Take Shelter


Hej kochani! Wiem... długo mnie nie było. Ostatni post był bodajże 2 sierpnia, jeśli się nie mylę. Smutno mi z tego powodu, ale nic nie mogłam zrobić. Cały czas trzeba było gdzieś jeździć. A to po ciuchy, a to po przybory lub książki, albo po meble. Tak. Miałam też drobny remoncik w domu. Poza tym prężnie rozpoczęłam nowy rok szkolny. Z wyjątkiem tego tygodnia xD. Obecnie leże zasmarkana w łóżku i nie mogę powiedzieć ani słowa.
Miałam 4 września zrobić wspólną imprezę z Lotus z bloga Follow The Flame, lecz byłam pozbawiona laptopa i dostępu do sieci ;-;. Na szczęście od soboty jestem już w komplecie z moimi diabełkami i na nowo robię pracki. W dniu nieudanej imprezy mijał mój rok jak jestem w blogosferze graficznej. Nadal nie mogę w to uwierzyć, ale tak faktycznie jest.
Mało tego! Zmieniłam jak widzicie nick. Wcześniej egzystowałam pod nickiem Natx, teraz zaś Forain. W niektórych pracach z dzisiejszej notki podpisana jestem dawnym pseudonimem, więc nie zdziwcie się ;)
Ogarnęłam też wyniki sondy na Top 10 Najlepszych Grafików Lata 2015 i chce wam BARDZO ALE TO BARDZO PODZIĘKOWAĆ ZA KAŻDY GŁOSIK! Zajęłam 7 miejsce i nawet nie wiecie, jak bardzo się cieszę, że znalazłam się w tej dziesiątce. Nie spodziewałam się, że tyle osób na mnie zagłosuje.
 Dzisiaj przygotowałam dla was trochę prac i przede wszystkim zamówień.
ZAMÓWIENIA DLA:
Mademoiselle N
oraz
Zakręconej
pojawią się w przyszłym poście.
A teraz zapraszam do zapoznania się z graficzną częścią notki <3

Sygnaturki:

Nagłówki:
z Lotus^                                                    

Zamówienia:
Dla Skyfallgril

Dla Valakirii

Dla Terry Darcy

Dla Pers NO. 1

Dla Pandy

Wolne:

Tapeta:

Koloryzacje:


Stocki:

Przypominam wszystkim o zakładce "propozycje". Będę miała sporo czasu do końca tygodnia i z chęcią coś wykonam :) Dajcie koniecznie znać, co myślicie o pracach!
Pozdrawiam!
Forain

37 komentarzy:

  1. Mój Boże, muszę od tego zacząć - nagłówek w szablonie z Harrym mnie powalił. Jest taki cudowny wuhguweguwe, bardzo podoba mi się ten taki fajny stock, którego w nim użyłaś, nie wiem jak go nazwać, narysowane frędzelki? xD W każdym bądź razie muszę sobie go poszukać, bo naprawdę mnie urzekł. Jeju no, genialny jest ten szablon ;-;
    I reszta prac oczywiście też. Sygnaturka z Paper Towns to po prostu kosmos ;-; Tam też są te frędzelki! xD
    Pozdrawiam Cię cieplutko i już z utęsknieniem czekam na kolejną porcję Twoich cudownych prac c:

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Paczuszka od Reniferka - moja podpowiedź :P
      Dziękuję ci bardzo za komentarz! Na pewno zrobię więcej prac :3 Lisku specjalnie dla ciebie.

      Usuń
  2. 2 sygna pod tekstem, współpraca z Lotus i tapetka, którą widziałam już wcześniej na snapie :)
    Pozdrawiam ♥

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję ci kochanie! ♥ Tak. Na snapie zrobiłam ci spojler :3

      Usuń
  3. Boziuu, ale piękne prace *____* Szablonami zmiotłaś mnie na kolana, tak pięknie ułożone, kolorystyka tak fajnie dobrana, takie mroczne, a zarazem wyczuwa się w nich taką głębię. C u d o. Dwie przedostatnie sygnaturki to moje faworyty *w*
    Pozdrawiam xx
    (Dodawaj notki częściej! xDD)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję ci bardzo!
      Niesamowicie mi miło, że mnie odwiedziłaś <3
      Będę teraz częściej notki dodawać ^.^
      Pozdrawiam!
      xoxo

      Usuń
  4. OH GOD DAMN IT!!! O.o mój zachwyt jest jak stąd do Rzymu, czyli przeogromny. Warto było czekać na tak piękny szablon, naprawdę bardzo dziękuje :**
    Pozdrawiam
    Terra
    PS. Tym razem nie mam problemów z załadowaniem szablonu :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ach i zapomniałam! No, więc mam pytanie jak uzyskać takie menu bo ustawiam je już w każdym możliwym miejscu, a jakoś mi nie wychodzi takie jak w podglądzie? ;)

      Usuń
    2. zaraz wszystko wyjaśnię w mailu :D

      Usuń
  5. MÓJ SZABLON JEST KURWA NAJLEPSZY, TAK?
    NAWET CI MOGĘ OSOBIŚCIE PODZIĘKOWAĆ.
    JEST CUDOWNY, ALE 365...NO WIESZ, PRZEBIŁ MOJE SERCE.
    ALE OBA SĄ TAKIE HAEQ3DAJNDOIWW *_*

    OdpowiedzUsuń
  6. Ah, jakie cudowne prace! Sygnaturki wszystkie piękne, ale druga i trzecia to cudo <3 Nagłówek drugi.. JEJU, ON JEST TAKI MAGICZNY *.* Zakochałam się :3 Z szablonów powiem Ci szczerze trudno wybrać faworyta, bo każdy jest piękny! No ale jeśli już muszę, to.. pierwszy, czwarty i piąty (to przez Hiddlestona xD).
    Pozdrawiam kochana <3

    OdpowiedzUsuń
  7. Wszystkie szablony są po prostu genialne! Brak mi słów! Mój szablon też jest cudowny, ale... ja zmieniłam zamówienie i mi na to pozwoliłaś, składałam zamówienie na tego bloga: http://burnley-mental-hospital.blogspot.com/ więc jeżeli ewentualnie dałoby się zmienić nagłówek, byłabym wdzięczna... <3

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi

    1. ♦link do blogahttp://burnley-mental-hospital.blogspot.com/
      ♦tematyka: szpital psychiatryczny, blog grupowy
      ♦kolorystyka: mroczna, czarny i jakiś inny kolor, tylko jasny, miętowy, albo biały, nawet może być delikatna żółć, byle nie różowy i fioletowy xd
      ^ jeśli nie wyjdzie mi taka, jaka jest przez was wymagana, bądź nie pasuje - zrobię inną.
      ♦ewentualne zdjęcia:
      https://darrenketchumphotography.files.wordpress.com/2011/12/bw-hall.jpg
      https://upload.wikimedia.org/wikipedia/en/4/46/Ararat_Lunatic_Asylum_-_Aradale_Psychiatric_Hospital.jpg
      http://www.urbanghostsmedia.com/home/twamoran/urbanghostsmedia.com/wp-contehttp://millytaiden.com/wp-content/uploads/2015/06/sad-girl-alone-cute-lovely-adorable.jpgnt/uploads/2013/07/goodna-mental-hospital.jpg
      http://millytaiden.com/wp-content/uploads/2015/06/sad-girl-alone-cute-lovely-adorable.jpg
      https://s-media-cache-ak0.pinimg.com/236x/89/cb/5e/89cb5e14a712b3733c0c5f8c995b04e2.jpg
      miejsca proszę umieścić, co do pani, to jeżeli znajdziesz coś lepszego to się nie obrażęnawet będę zadowolona, potrzebna mi seksowna pani, a zarazem,


      Tak jak się umawiałyśmy i naprawdę Ci dziękuję :3

      Usuń
  8. ♦ elastic heart
    ♦ Rodzaj: szablon
    ♦ link do bloga: http://vanities-ff.blogspot.com/
    ♦ tematyka: Romans, dramat
    ♦ Ciemna, może być z jakimiś jasnymi elementami, może coś z jasnych żółci i czarnego? Sama nie wiem, zrobisz jak uważasz :)
    ♦ taissa farmiga
    Może któreś z tych?
    http://www.celebzz.com/wp-content/uploads/2013/12/taissa-farmiga-at-15-hq-promotional-photos-for-ahs-season-3_7.jpg
    https://s-media-cache-ak0.pinimg.com/736x/3f/65/b9/3f65b991f9c6028d905ccf11a2738bb6.jpg

    Luke Hemmings:
    Znalazłam to, ale nie wiem czy jest dobre:
    http://41.media.tumblr.com/43c8a6a75007c7fd78221be3c8e841c4/tumblr_nmcn8mOVn01up4ptbo5_500.png
    Jeśli nie, to również zdaję się na ciebie :)
    ♦ Vanities
    ♦ układ otwarty
    Buttion wstawiony :)
    BARDZO BARDZO PROSZĘ I DZIĘKUJĘ :) <3

    OdpowiedzUsuń
  9. No więc moja droga przychodzę do ciebie ponownie z prośbą o szablon, bardzo zależy mi na tym, żebyś to ty właśnie mi go wykonała, ponieważ zrobiłaś już jeden szablon na mojego bloga, który do dzisiejszego dnia podziwiam , bo jest po prostu mega *.* oraz mam do ciebie zaufanie bo pomogłaś mi go ustawić i wgl, a więc na prawdę wielkie dzięki :*
    Co do mojego zamówienia szablonu :
    Hasło ; elastic heart
    Rodzaj : szablon
    Link do bloga : http://new-life-ff-1d.blogspot.com/
    Tematyka : ff o 1D, a właściwie głównie o Niallu i Zaynie
    Kolorystyka : Hmmm chciałabym, aby było to coś w jasnych, stonowanych barwach coś na przykładzie różu i bieli .
    Cytat: My one reg­ret in li­fe is that I am not so­meone el­se.
    Układ; Jest mi obojętny.
    Co do zdjęć : Głównymi bohaterami będą Zayn Malik, Camilla Cabello , Emily Osment i Niall Horan . Ale przede wszystkim Niall i Camilla. Podlinkuję ci kilka zdjęć, ale jeśli nie będą ci pasować, to nie mam nic przeciwko , żebyś wybrała coś lepszego .
    Camilla - http://favim.com/image/2572785/
    Niall - https://www.google.pl/search?q=niall+horan+2015&espv=2&biw=1366&bih=667&source=lnms&tbm=isch&sa=X&ved=0CAYQ_AUoAWoVChMI8IO4iceByAIVCgBzCh1WGglE#imgrc=jU93tS5DtKVhHM%3A
    Proszę bardzo o pozytywne rozpatrzenie mojego zamówienia :* <3

    OdpowiedzUsuń
  10. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  11. Pięknie dziękuję za wykonanie szablonu i cierpliwe znoszenie moich marudzeń ("a ta czerwień mogłaby być bardziej czerwona?" ^^'). Wszystkie prace jak zawsze bardzo zacne. Ta tapetka strasznie mi się podoba... I nagłówki też śliczne :)
    Oby tak dalej!
    Pozdrawiam,

    Valakiria
    Legendy Verionu: Iskra

    OdpowiedzUsuń
  12. Dawno mnie tu nie było, ale wróciłam skomentować twoje świetne prace.
    Druga sygnaturka jest ideolo. Te kolory, napisy, zdjęcia... Normalnie aż brak mi słów.
    Drugi nagłówek jest moim zdecydowanym faworytem. Ostatnio pokochałam Papierowe Miasta i to najpewniej dlatego.
    Moim faworytem z szablonów jest szablon wolny. Te kolory. Ostatnio chyba za bardzo zwracam uwagę na ciemne koloryzacje, ale to szczegół.
    A i mam jeszcze do ciebie pytanie. Jakoś tak na początku sierpnia składałam u ciebie zamówienie (przez gg) i jestem ciekawa, czy wykonasz jeszcze dla mnie ten szablon? Bardzo by mi na tym zależało, ale jeśli nie to rozumiem.

    Pozdrawiam, Pauline xx

    OdpowiedzUsuń
  13. 1 i 3 sygnaturka oraz 1 nagłówek - przepiękne!! :)
    /graficzny-rejestr.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  14. Twój blog został przyjęty na Graficzny-rejestr.blogspot.com
    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  15. Hej :) Tworzysz przepiękną grafikę! Druga i trzecia sygnaturka, to cudo! Obie skradły moje serce <3
    I chciałabym u ciebie zamówić szablon. ;)
    1. elastic heart
    2. szablon
    3. http://youandmearetwopieces-louistomlinsonff.blogspot.com/
    4. fanfiction o Louisie Tomlinsonie
    5. brązowo-zielona, mogą być dodatki żółtego/pomarańczowego
    6. Lou: http://40.media.tumblr.com/a379ea48f57e88e85d2a1c7674df655f/tumblr_mx1vzyOT4Z1rmcnl8o1_500.png
    Selena: http://fabmansion.com/wp-content/uploads/photos/selena-gomez/adidas-neo-label-spring-2015-collection/-Selena-Gomez:-adidas-NEO-Label-Spring-2015-Collection--08.jpg bądź to http://selena-poland.blog.pl/files/2015/03/Bez_tytu%C5%82u_22.jpg
    Jeśli ci nie podejdą, to mogą być inne, ale najważniejsze jest to, aby na tych zdjęciach byli poważni.
    7. They're just like two pieces of one heart (i tutaj chciałabym, aby słowo 'pieces' oraz 'heart' było większe, bardziej widoczne, jakąś ładną czcionką)
    8. zamknięty.
    9. gmail: tomlinsonmary9@gmail.com bądź GG: 54733125

    Fabuła: Vivian Mills jest dwudziestopięcioletnią lekarką, która wraz ze swoją przyjaciółką i zarazem pielęgniarką zostają wysłane do Afganistanu, gdzie muszą stawić czoła okrucieństwu wojny. Viv spotyka tam Louisa Tomlinsona – żołnierza, z którym od razu łapie dobry kontakt. Z czasem jednak dwójka młodych ludzi zaczyna czuć do siebie coś więcej. Ale czy ich miłość wygra z wojną? Czy ich historia będzie miała happy-end?

    Co do szablonu, to daję wolną rękę tobie, jednak chciałabym aby w lewej kolumnie znajdowały się wyłącznie menu, linki oraz statystyka bloga, a na nagłówku bardziej była widoczna Selena niż Louis.

    Bardzo proszę o pozytywne rozpatrzenie mojego zamówienia. :*
    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  16. Hasło: Elastic Heart
    Rodzaj: szablon
    Link do bloga: http://itboyhs.blogspot.com/
    Tematyka: Fanfiction
    Kolorystyka: Jeśli chodzi o to, to chciałabym się zdać na ciebie. Prosiłabym jednak, żeby nie była ani za jasna, ani za ciemna.
    Ewentualne zdjęcia: Nie mam żadnych. Prosiłabym, aby znalazła się na nim Karen Gillan i Harry Styles (z długimi włosami)
    Cytat: " Mówią, że miłość rani, ale jesteś tego warty " i "Bez ciebie nic się nie liczy, nauczyłaś mnie, jak być kimś"
    Układ: zamknięty
    Kontakt: Masz ze mną kontakt przez gg
    Fabuła: Angel to siedemnastoletnia dziewczyna, która w życiu już wiele przeszła. Chodzi do jednej z londyńskich szkół. Harry to dwudziestotrzyletni wdowiec. Studiuje sztuki piękne na jednej z londyńskich uczelni. Co się stanie, gdy te dwa światy się spotkają? Czy wyniknie z tego coś więcej niż tylko nic nie znacząca przyjaźń? Czy Angel zdoła zaufać chłopakowi? A może wydarzy się coś, czego żadne z nich się nie spodziewało?

    Pozdrawiam, Pauline

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Button znajduje się w zakładce "Buttony"

      Usuń
    2. Dziękuję. A i zapomniałam jeszcze o jednym. Gdyby się dało to chciałabyn jeszcze, żeby na nagłówku znalazł się tytuł "It Boy"

      Usuń
  17. a ja się już pochwalę jak mi Forian poprawiła szablon! :D <3

    PATRZCIE! http://burnley-mental-hospital.blogspot.com/2015/10/theres-no-place-id-rather-be.html?showComment=1444512995522#c8336036209833884768

    I weźcie mówcie, że nie ma talentu.. no takich to tylko powiesić! xD

    Weny dziewczyno i nie przestawaj tworzyć! :D

    OdpowiedzUsuń
  18. Notka dodana wieki temu a ja dopiero teraz przychodzę po odbiór. xd
    Czy szkoła też cię załamuje jak mnie ? ( teraz jestem chora, zapalenie gardła przez jednego dupka który mnie zaraził ) Wykończona jestem fizycznie i psychicznie. Jak u Ciebie Natalio ?
    Teraz o szablonie ...
    Na początek zamawiałam szablon z samą Taissą ( chyba zapomniałaś ale zdarza się ) ale ten szablon jest perfect i teraz dostrzegłam że ta para idealnie do siebie pasuje ! ( na moje oko xd ) Shippuje ich PRZEZ CIEBIE ! :D
    Dziękuję za szablon który na blogu pojawi się za kilka tygodni bo mam zaległości w szkole ;;
    Pozdrawiam, P.

    PS: zamawiałam okladkę na wattpad na skyland ale blog został usunięty. Dostanę swoją okładkę czy nie ? :(

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tak. Szkoła potwornie odbiera mi czas na grafikę i inne zajęcia :/
      Dostaniesz okładkę :) Wystarczy, że dasz mi swój mail :)
      Pozdrawiam!
      xoxo

      Usuń