piątek, 17 lutego 2017

Welcome Back?

(c)Alessa Belikov

Tak, wiem... długo mnie nie było. Niestety z przykrością muszę stwierdzić, że nie daje sobie rady ani psychicznie ani fizycznie ze wszystkim, co się ostatnio u mnie dzieje. Moje życie zmienia się niby od roku non stop, ale od grudnia przeszłam zbyt dużą metamorfozę. Zdecydowanie brakuje mi czasu dla siebie i dla kogokolwiek. Szkoła, praca, dom. Fajnie brzmi, ale nie jak dla mnie. Poza tym ja mam nie całe 17 lat... nigdy bym nie pomyślała, że w tym wieku stracę przyjaciół, a z chłopakiem będę się widywać jedynie 3 razy w miesiącu... Na grafikę kompletnie nie mam czasu. Najpierw musiałabym znaleźć czas na naukę, a potem na przyjemności, ale to również jest nie realne.
Jeżeli chodzi o tytuł notki... Tak, chcę wrócić, tylko chwilowo będzie z tym ciężko, natomiast informuję, że 5 marca pojawi się notka urodzinowa bloga. To już będą 2 lata... kto by pomyślał. W najbliższym czasie pojawi się tutaj również notka z samymi buttonami. Jeżeli ktokolwiek to czyta i posiada swojego bloga - proszę, wspomóżcie mnie i wspomnijcie o imprezie. Mam wrażenie, że ostatnio grafikosfera totalnie umarła :/
Jeśli ktoś natomiast chciałby pomóc mi przygotować notkę urodzinową, to chętnie wykonam kilka współprac. Mój mail: wishniowao.o@gmail.com
To chyba tyle na dzisiaj... Piszę tylko dlatego, że leżę chora w domu i już naprawdę nie mam siły na uczenie się.
Pozdrawiam wszystkich serdecznie!
Forain

3 komentarze:

  1. Ojejku! Chcę notę urodzinową tak bardzo! Dawno mnie nie było, ale mam nadzieję, ze uda mi się w końcu zebrać i wrócić na bloga, więc nadrobię zaległości i u Cb!
    Jeśli chodzi o pomoc do urodzin to może uda mi się coś z tobą stworzyć! Ale nie obiecuję nic wow bo znowu miałam miesięczną przerwę od photoshopa! Jak coś pisz! Czekam na button!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki ♥ No wiesz... mnie nie było 2 miechy, więc tym bardziej jakiś cudów nie będzie ♥

      Usuń
  2. Jak pojawi się button, to na pewno dodam go u siebie ^^ Z chęcią też pomogę przy notce <:
    Pozdrawiam i trzymam kciuki by wszystko Ci się udało!
    oreuis

    OdpowiedzUsuń