niedziela, 12 marca 2017

2 urodziny Lost Souls Graphics


Witam wszystkich bardzo serdecznie!
No tak... już będzie 2 lata jak istnieje LSG. To niesamowicie szybko mi minęło. Wiem, że co roku się to powtarza i mówię, że "nigdy bym nie pomyślała, że tyle wytrzymam", ale to zwyczajnie prawda. Miałam wiele wzlotów i upadków, szczególnie ostatnim razem. Dzisiaj również wieloma rzeczami się nie pochwalę, ale mam nadzieję, że mimo wszystko wam się to spodoba i cokolwiek po sobie zostawicie. Chociażby kropkę w komentarzu
Nie chcę jakoś super rozpisywać się o tym, że moje życie znów jest do bani, więc po prostu przejdę do przyjemniejszych rzeczy. A mianowicie, jak widać, na Lost Souls zagościł nowy szablon główny. Jak wam się podoba? Wszystko dobrze działa? Nic się nie zacina?
Starałam się go zrobić jak najlepiej (oczywiście kilka godzin przed imprezą, no bo jakże by inaczej). Oprócz niego przygotowałam dla was dzisiaj skromną ilość sygnatur, nagłówków oraz okładek na wattpada. Jeżeli spodobają się wam one, to będę więcej ich wykonywać i publikować tutaj ♥ A swoją drogą, to jakość wykonania moich prac po prostu jest poniżej zera :< Jakoś się pogorszyło z tym u mnie :/
Z przyjemniejszych rzeczy jakie wydarzyły się w ostatnim czasie, to:
-> obejrzałam wszystkie dostępne sezony SKAM
-> jestem na bieżąco z Riverdale
->skończyłam Orange Is The New Black
I to w sumie tyle xDD
Nie zajmuję wam już więcej czasu, zapraszam do oglądania!

Sygnatury:

Blendy:
^drugi - współpraca z Alessą, trzeci - z martyną11105, ostatni - z oreuis^

Okładki:

EXTRA PACK:
Pobierz

Pozdrawiam!
Forain

15 komentarzy:

  1. Gratuluję dwóch latek bloga! <33
    Nowy główny jest śliczny! Bardzo mi się podoba <: Nic mi się nie rozjeżdża.
    Nie wiem dlaczego napisałaś, że jakość twoich prac jest słaba. Nie uważam tak. Wszystkie bardzo mi się podobają. Sygnaturki to istne cudeńka <3
    Uwielbiam naszą współpracę <33 świetnie skończyłaś ten nagłówek. Oczywiście pozostałe nagłówki również są udane <: Gratuluję ^^
    Trzymaj się ciepło!
    oreuis

    OdpowiedzUsuń
  2. Witaj!
    Szablon jest piękny, nie rozjeżdża mi się nic. Uważam go za perfekcyjny - od nagłówka aż po kolor czcionki jest super dopasowane wszystko.
    Gratulacje z okazji drugich urodzin bloga! Życzę Ci dużo weny i przyjemności z tworzenia grafiki, a także spełnienia Twych marzeń :)
    Sygnatura pierwsza skradła moje serce, natomiast pierwszy i drugi blend jest cudny. Pierwsza okładka ma ciekawe ułożenie napisu na tym różowym tle.
    Pozdrawiam Cię! :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Cześć!
    Gratuluję wytrwania tych dwóch lat. To naprawdę wyczyn! ;)
    Nowy szablon jest super, u mnie dobrze działa.
    Co do grafiki, to pierwszy i drugi nagłówek skradł moje serce :)
    Druga okładka na Wattpada też jest świetna!
    A b utton wstawiłam na UH ;) także poproszę hasełko :D

    OdpowiedzUsuń
  4. Sto lat, sto lat, niech żyje, żyje nam!
    To wielki wyczyn, dwa lata tylko na tym blogu, a jesteś aktywna na tylu innych. :o
    Nowy szablon to świetna robota! Cudnie dobrałaś kolory w CSSie, nic się nie zlewa i wszystko jest czytelne, działa jak należy. :D Sama notka naprawdę udana! Dość przyjemna dla oka grafika, czego chcieć więcej? :D
    Serdecznie pozdrawiam, ściskam, całuję i życzę kolejnych lat na lost souls. :>
    Lee xxx

    OdpowiedzUsuń
  5. Hej! Szablon główny świetnie Ci wyszedł.Ma ładną kolorystykę,układ,u mnie jest równo i się nie zacina;-) Co do notki,najbardziej ze wszystkich nagłówków podoba mi się ten pierwszy i ostatni!♥
    Z sygnatur zdecydowanie pierwsza! No i oczywiście nasza
    współpraca wyszła super.Chętnie z Tobą coś jeszcze wykonam :)
    Button wstawiłam u siebie,proszę o hasło
    do paczki:martyna11105@gmail.com
    Gratuluję dwóch lat bloga i życzę dużo wytrwałości!:)

    OdpowiedzUsuń
  6. Sto lat, kochana! ♥
    Prace są cudowne, nie gadaj że nie. Obie sygnaturki baaardzo mi się podobają i naprawdę nie wiem, która bardziej. Nagłówki również prześliczne! Moimi ulubieńcami jest ten z Seleną i oczywiście nasza współpraca :) A okładki są po prostu genialne!

    Ściskam mocno!
    Alessa xx

    OdpowiedzUsuń
  7. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  8. Sto lat Sto lat niech twój blog żyje nam <3 Hej słoneczko! Jeju ale ja tu dawno nie zaglądałam :( ale jak się dowiedziałam o urodzinkach Lost Souls nie mogłam nie wpaść! No to z okazji tych pięknych 2 latek życzę ci przede wszystkim wiele wytrwałości i masy wolnego czasu, żebyś dalej tworzyła nam takie piękne cudeńka i ubarwiała blogosferę swoimi pracami ♥ Życzę ci aby grafika szła ci lekko, łatwo i przyjemnie, żebyś cały czas miała wenę i siłę do prowadzenia bloga, bo na sobie się przekonałam jak cięzko z tym jest czasem. I naprawdę, życzę ci wielu wielu kolejnych tak wspaniałych rocznic jak ta!
    Pozdrawiam cię bardzo bardzo gorąco i czekam na następny post ♥
    Lotus

    OdpowiedzUsuń